עיצוב מטבחי יוקרה מעץ מלא




     In מאמרים

    יוקרה הינה בין האלמנטים היחידים אותם לא ניתן לחקות. על אף ניסיונות רבים ואינסופיים לייצור אלמנטים דומים במראם לתחושה המוענקת על ידי העיצוב היוקרתי, עדיין לא ניתן לחקות את היוקרה. יוקרה הינה למעשה השילוב המושלם בין פשטות להדר, בין קלאסי למודרני, בין הנצחי לעכשווי. עיצוב מטבחי יוקרה מעץ מלא הוא למעשה חוויה עשירה ומרתקת בסופה היצירה הופכת למעשה אמנות של ממש.

    תודות ליתרונות הרבים של העץ המלא ניתן ליצור מראות מרהיבי עין וייחודיים לעץ המלא בעצמו. בכל הנוגע למטבחים, העיצוב מעניק תשומת לב מרכזית לתחום זה, הזוכה לפופולאריות הולכת וגוברת בשנים האחרונות. המטבח הינו מרכז הבית בתרבות המעניקה חשיבות רבה להנאה מהמזון ובעידן בו הגבולות בין החדרים הולכים ומיטשטשים. המטבחים המודרניים מעוצבים בפשטות יוקרתית הנוצרת תודות לחומרי הגלם הטבעיים מחד ולקווים הנקיים והאסתטיים מאידך.
     

    מחויבות  מלאה לאיכות גבוהה

    עיצוב המטבח בקווים יוקרתיים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר הוא אינו עניין של מה בכך. עיצוב מטבחי יוקרה מצריך מחויבות מלאה לאיכות הגבוהה ביותר ושימת לב לפרטים המזעריים. בעיצוב מטבחי יוקרה העשויים עץ מלא יש לשים לב לאיכות היסודות ולתשתיות, להתאמה בין הסטים השונים ולשמירה על איכויות חומרי הגלם, לגימורים ולחיבורים, לבחירה במערכות הריהוט השונות וכלי המטבח, הסגנון הכללי  ואופי השיש ועוד.

    יצירת מטבח יוקרתי מעץ מלא כוללת שימת דגש על המראה והמבנה, על נוחות המשתמשים במטבח ועל הסגנון הייחודי של בני הבית, על הוויזואליות ועל התקציב המוקדש לעיצוב. שלא כמו הסלון או חדרים אחרים בבית, המטבח הינו בין החללים המורכבים יותר. יש לשים לב אל כל הפונקציות הבאות לידי ביטוי בשימוש היומיומי, כולל מכשירי החשמל והגז וכן הרהיטים כגון שולחנות וכסאות. היכן ימוקם כל אלמנט? האם ישתלב במראה הטבעי שמספק העץ המלא?
     

    תכנון – השלב החשוב ביותר

    תשובות לשאלות אלו יכולות לתת את ההכוונה הכללית לבחירת המטבח האידיאלי. תכנון המטבח הינו השלב המהותי ביותר ויש להשקיע בו את הזמן והסבלנות הדרושים על מנת להבטיח תוצאה מרשימה. את תיאום הציפיות יש לבצע עם האדריכל או המעצב עוד לפני תחילת התהליך עצמו. התווית הקווים הכלליים, יצירת הסגנון הרצוי והחזון לקראת המטבח – כל אלו הינם חלק מהותי בעיצוב מטבחים יוקרתיים העשויים עץ מלא.

    חשוב להתייחס לבחירה נכונה של איש המקצוע על מנת להבטיח מטבח מותאם אישית ברמה גבוהה וכזה העונה על הצרכים הייחודיים של בני הבית.

    דילוג לתוכן