כלי מטבח שנחוצים בכל מטבח




     In מאמרים

    בין אם אתם מאוהבים במטבח שלכם ואוהבים לבלות בו שעות בבישול ובאפייה או מגיעים אליו רק כשחייבים להכניס משהו לפה, ישנם כלי מטבח שאי אפשר בלעדיהם. רגע לפני שאתם יוצאים אל החנות להצטייד בכל מה שתצטרכו למטבח שלכם, הנה רשימת כלי המטבח שנחוצים בכל מצב.

    סכינים:

    סכין טוב הוא המפתח לבישול טוב, כך אמר השף גורדון רמזי. סכין טוב שיכול לקצוץ, לחתוך בשר, דגים, לחם או כל דבר אחר בלי בעיה, הוא סכין בטוח לשימוש וכזה שיקצר את התהליכים במטבח וייעל אותם. סט סכינים איכותי, של חברה טובה, הוא מפתח לבישול טוב, טרי וטעים.

    סירים במגוון גדלים:

    סירים איכותיים בגדלים שונים הם מן הסתם המפתח לכל בישול ביתי. סירים קטנים מצויינים לרוטבים ולציר ולבישול של מנות קטנות של אוכל, שמאפיינות מטבח משפחתי במהלך השבוע. הסירים הבינוניים והגדולים מחכים לכל מי שאוהב לבשל מרקים, תבשילי קדרה, קציצות, ספגטי ועוד מגוון עצום של מאכלים. כל מטבח צריך סירים בגדלים שונים לעבודה נוחה ולהכנת ארוחות משפחתיות מגוונות.

    מחבתות:

    מחבת טובה היא התמצית של הבישול במטבח. במחבת אפשר לטגן, לאדות, לצמצם רוטב ופשוט להכין חביתה לארוחת ערב. לצד מחבתות קטנות שמתאימות להכנת מנות יחידות, כדאי לרכוש מחבת אחת גדולה שבה תוכלו להקפיץ, לטגן ולאדות ארוחות משפחתיות ומחבת בינונית שבאה לידי שימוש בארוחות גדולות וגם בארוחת ערב של חביתה וסלט.

    תבניות אפייה:

    הן לא רק למי שאוהב את הריח של לחם טרי או עוגה שנאפית לאיטה בתנור, הן משמשות גם לצלייה, להכנת פשטידות או סתם להכנת מאפינס לילדים. תבניות אפייה מרובעות, תבניות שקעים, תבנית קפיץ עגולה בגודל משפחתי או תבנית פאי, כל אלו ישמשו אתכם להכנת מגוון רחב של מאכלים ומאפים ולכן הן תוספת חשובה לכל מטבח, בייחוד אם אתם אוהבים מתוקים ומאפים.

    קרש חיתוך:

    אחד הפריטים שכולנו לוקחים כמובן מאליו, שהרי בכל בית כדאי שיהיה קרש חיתוך במטבח. אבל כדאי לבחור קרש חיתוך שיהיה איכותי, יציב ועשוי מחומרים עמידים לאורך זמן, שלא יספגו טעמים או יצרו שריטות בקרש, מה שיכול להפריע לעבודה איתו. כדאי להשקיע ולרכוש קרש אחד לפחות שהוא איכותי ומתוצרת טובה.

    אם אתם רוצים להצטייד בכל מה שצריך כדי להנות ממטבח מאובזר ונוח לשימוש, חברת ארקוס קאזה היא הכתובת שלכם. מסירים ועד סכינים מקצועיות, מקרשי חיתוך ועד תבניות אפיה, תמצאו באתר מגוון עצום של מוצרים למטבח שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר וטעימים יותר.

    דילוג לתוכן