ארונות הזזה כחלק מריהוט ועיצוב הבית




     In מאמרים

    ארונות הזזה איכותייםעיצוב הבית הוא נושא לא זול במרבית המקרים… ומה בסך הכל רצינו?
    להפוך את הבית שלנו למקום חמים שנעים לחזור אליו ונעים להיות בו?
    מדוע אנחנו חייבים לשלם על כך מחיר כל כך יקר? האדריכלים ומעצבי הפנים השונים ממליצים
    לעצב את הבית בחלקים אך עדיין באופן מתוכנן ואסתטי כדי שמצד אחד תוכלו לזכות באותו עיצוב
    חמים ונעים ומצד שני להימנע מהוצאות כבדות.
     

    היום נתחיל דווקא מהארונות, מאחר שאלה אחראיים לא רק על עיצוב הבית והחדר אלא על הסדר והארגון שלו, שהרי בית מאורגן ומסודר מהווה את הנקודות החשובות ביותר בעיצוב הבית.
    ארונות ההזזה החדישים הכניסו סדר מופתי אל חיינו בעיקר בעקבות החידושים האחרונים
    שנכנסו ממש לאחרונה. הבא נבחן כמה מהם:


    ארונות הזזה בסגנון עיצוב אוטומטי

    הפיתוח הזה הוא אחד הפיתוחים היותר מעניינים ומבוקשים הקיימים, היכולת ליצור ולעצב ארון שיתאים לצורכי הנוחות שלנו היא אחת המבוקשות ביותר והנוחות ביותר הן לטובת העיצוב והן לטובת היעילות היומיומית. ארונות הזזה עם טכנולוגיות אוטומטיות שונות מאפשרות, הזזה אפקטיבית יותר של קולבים, מגירות, מדפים , וכיוצא באלה בצורת שליפה ובכך מאפשרים לנו לשמור על הסדר בארון . כאשר הארון כולו מחולק לחלקים נשלפים, בין אם באזור התלייה ובין אם באזור הקיפול, היכולת לשמירה על הסדר והארגון הופכת לקלה ואף מהנה הרבה יותר.


    ארונות הזזה בעיצובים מנוגדים

    לא תמיד חייבים לבחור בעיצובים משלימים דווקא היכולת לבחור בעיצוב מנוגד יעשה את כל ההבדל וייצור מראה חדשני ומעניין בחדר השינה. ארונות הזזה ניתנים לבחירה בגוונים שונים ומגוונים יותר מאשר ארון הדלתות המוכר ובכך ליצור מראה ייחודי בחדרים השונים בבית ולהוות מהפך משמעותי בעיצוב הפנים – אחת הסיבות בגינן הארון הפך לאחד החלקים החשובים ביותר בעיצוב הבית היא בדיוק זו אשר משלבת בין העיצוב המשתנה למענה הארגוני.

    ארונות הזזה ניתנים לבחירה והתאמה אישית בגדלים משתנים ועיצובים אותנטיים בשילוב שונים, כך תוכלו להתחיל את השינוי העיצוב בבית מתוך החדרים באופן שישפיע מיידית על מראה החדר כולו.


    עיצוב ארונות הזזה בהשראת האומנות המודרנית

    אומנות על ארונות? בטח שכן! ממש כפי שניתן להתרשם ממצעים מעוצבים בסגנון יצירת אומנות, שולחנות סלון מעוצבים ואפילו גופי תאורה בעיצובים הנוצרים בהשראה אומנותית, תוכלו להבחין גם בריהוט כמו ארונות הזזה בסגנון עיצובי מעניין ומשתנה. כפי שכבר ציינו, ארונות ההזזה ניתנים לעיצובים מותאמים ומפאת השטח הגדול של הדלתות תוכלו לבחור ואפילו ליצור בעצמכם את העיצוב והמראה הרצוי. יצירת טפטים בסגנונות שונים בהתאמה מדויקת לגודל באופן כמעט עצמאי יתן לכם את הפתרון המושלם ליצירת מראה מעוצב מושלם בחדר השינה בסגנון מודרני וטרנדי וממש כפי שרציתם – ללא עלויות גבוהות.

     

    דילוג לתוכן