מקלחונים לחדר האמבטיה




     In מאמרים

    בחדרי אמבטיה רבים תופסים המקלחונים מקום של כבוד וזאת בשל היותם מסודרים, אסתטים וקלים לנקיון, בשל נוחות השימוש בהם, נוחות התקנתם,  ובזכות המגוון העצום הקיים של מקלחונים בשוק.

    נוחות , סדר ואסתטיקה– ניתן להתקין בתוך מקלחונים תאי- תלייה קטנים לסבון, שמפו, מרכך וספוג ולהנות ממקלחת נהדרת. לאחר רחצה בתוך מקלחון, אין צורך לגרוף את הרצפה ממים לאחר הרחצה, משום שהמקלחון הינו אטום לחלוטין. לאלו החושבים כי אמבטיות הן קלות יותר לתחזוקה, חשוב כי ידעו כי דווקא המקלחונים קלים יותר לתחזוקה.

    חסכון-  משפחות רבות המתכננות את חדר הרחצה, בוחרות כיום במקלחון. אפשרות המקלחון מאפשרת חסכון במים, לעומת האמבטיה, המצריכה מילוי בכמות מים רבה.

    התקנה- התקנת המקלחונים כיום היא פשוטה ביותר. רוב היצרנים מייצרים את המקלחונים כך שיהיו קלים להרכבה, כך שלהבדיל מהתקנת אמבטיה, התקנת מקלחון מתבצעת במהירות הבזק. בימינו מייצרים מקלחונים הקלים להרכבה ולתחזוקה, אך עדיין נשארים איכותיים בטווח הארוך.

    היצע רחב–  מגוון הגדלים של המקלחונים הקיימים כהיצע מאפשרים להתאים את המקלחון לגודל חדר האמבטיה. לחדרי אמבטיה קטנים במיוחד אפשר להתאים מקלחונים מתקפלים ובכך לחסוך את המקום בחלל חדר הרחצה. אם תבחרו במקלחון עשוי זכוכית, תוכלו לבחור בין זכוכית שקופה לאטומה, או בזכוכית הצבועה בצבעים שונים ומוסיפה נופך לחדר האמבטיה. אם תבחרו במקלחון העשוי פלסטיק, תוכלו לבחור, בין היתר במקלחון שקירותיו העשויים פלסטיק נראים בדיוק כמו זכוכית.

    כיצד כדאי לעצב מקלחונים – את עיצוב המקלחונים כדאי להתאים לעיצוב הכלים הסניטריים האחרים בחדר האמבטיה (עיצוב האסלה, הכיור, האמבטיה והבידה). כך העיצוב יהיה יפה יותר וחדר הרחצה כולו יראה כאילו השקיעו בו הרבה מחשבה. קטלוגים שונים של עיצוב יכולים לעזור בבחירת מקלחונים מתאימים. עיון בקטלוגים יעזרו להבין מה ההיצע הקיים בשוק ומה כדאי לרכוש מבחינת עיצוב של מקלחונים שיספקו נוחות ושיהיה קל להתקינם, לטפל בהם ולנקותם.

    כיצד נדע איזה מקלחון לרכוש?  חשוב מאד לבחור במקלחונים חדשים העומדים בתו תקן, בהם תוכלו להרגיש בטוחים יותר, במיוחד אם יש בבית ילדים או מבוגרים, שנושא הבטיחות בזמן הרחצה מאד אקטואלי לגביהם. חשוב ביותר  לערוך סקר שוק בנושא, הן באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט והן באמצעות התייעצות עם השרברב. חשוב לקחת ברצינות את עצות השרברב ולא לקנות מקלחונים שאינם מותאמים לצנרת או שקשה לווסתם כמתאימים למערכת הצנרת שלכם. בנוסף להתייעצות עם שרברב רצוי להתייעץ עם חברים ומכרים אשר גם הם יכולים לספק לכם מידע ואלטרנטיבות רעיוניות מתוך נסיונם האישי. בסיום הסקר מומלץ לערוך טבלה חיצונית הכוללת את שמות הדגמים, שם הספק, טלפונים ומחירים. את המידע שצברתם יש לבדוק באתרים של שיתוף מידע ולהשאר לאחר סינון עם המקלחונים שזכו לשבחים הטובים ביותר.

    דוגמאות של מקלחונים ניתן לראות בדף זה

    דילוג לתוכן