כיצד לעצב את המטבח הכפרי שלכם




     In כללי

    כיצד להיכנס למטבח ולהרגיש מטבח אנגלי, צרפתי או איטלקי? מטבח כפרי אותנטי זה משהו שתמיד כיף להיכנס אליו. הוא משרה אוירה נינוחה וחמימה. זה משהו שאף פעם לא נמאס. אך האם מטבח כפרי יכול לכלול בתוכו את כל החידושים של המטבח המודרני. מגירות נוחות שנפתחות עם מסילות איכותיות, תקנים נכונים וכן הלאה. כיום זה בהחלט אפשרי. ניתן לעצב מטבח כפרי מהמם ולעשות אותו פונקציונאלי בו זמנית. מטבח כפרי זה מטבח עם נשמה. ראשית כל כדאי לציין כי המטבח הוא מקום מפגש מרכזי בבית בעל חשיבות יוצאת מגדר הרגיל. לפיכך מטבח צריך שתהיה בו נשמה. שיהיה כיף להיכנס אליו פעם אחר פעם.

    מטבח כפרי טבעי עץ מלא

    סוד קסמו של המטבח הכפרי טמון בשילוב נכון בין חומרי קרי חלונות, מסגרות, שולחן, כיסאות, מדפים, ריצוף וכן האלה. עיצוב הוא תורה שלמה אך ישנם מספר כללי יסוד שחוזרים על עצמם בכל תחום בין אם זה עיצוב פנים, אדריכלות, עיצוב גינות, עיצוב תעשייתי ועוד. עיצוב נכון צריכה להיות קומפוזיציה נכונה. שילוב בין מספר מרכיבים שיוצר תמונה אחת שכיף להסתכל עליה.
    ראשית נשאל כיצד אנחנו יוצרים אוירה ישנה, כפרית. מה מאפיין את המטבח הכפרי של פעם?

    עץ מלא

    עץ מלא הוא אבן היסוד של כל מטבח כפרי. כאשר נכנסים למטבח עץ מלא מיד אפשר להרגיש ולדמיין מטבח אנגלי. נגרים מקצועיים לא מסתפקים בכך. הם מלטשים את העץ לכדי רמת גימור עם טקסטורה מיוחדת לעמידות גבוהה ולמראה מלוטש.

    פרזולים

    עוד מאפיין בעל משקל הוא הידיות של המגירות ושאר הריהוט במטבח. יש להשתמש בפרזולים גסים מעט. דבר זה יוצר מראה יוצא דופן, ומשתלב יחד עם העץ המלא ויוצר מראה טבעי.

    עוד טיפים עיצוביים למטבחים

    כיצד להפוך מטבחים מעוצבים לנעימים ומזמינים יותר?
    יש לא מעט טריקים שיכולים להפוך את המטבחים שלכם למעניינים יותר ומזמינים יותר.

    • השתמשו בסלסלאות לפירות וירקות ואף למצרכים אחרים.
    • השתמשו במדפים פתוחים.
    • כסו את המקרר שלכם בטאפט עץ כדי שהמקרר לא ישבור את האווירה בבית.
    • בחרו ברז וכיור שמתאימים לעיצוב, יש מגוון גדול של פתרונות מעניינים.
    דילוג לתוכן